Professionals en bedrijven positioneren

Voor professionals en bedrijven die zichzelf op geheel eigen wijze willen positioneren met een krachtig verhaal – vanuit ’t hart!

In je hoofd weet je wel hoe jij je wilt positioneren. Er wanen flarden rond van waar je kracht ligt, waar je naar toe wilt, waarom je de dingen doet zoals je ze doet, wat je aanbiedt en mogelijk ook voor wie.

Maar dan, dan zit je achter je beeldscherm om de webteksten voor je bedrijf te schrijven, je ontmoet iemand die geïnteresseerd vraagt wat je doet, of je wilt op een andere manier laten weten wie je bent en wat jij met je bedrijf te bieden hebt…

En dan, ja dan hapert het. Je weet niet waar je moet beginnen want je hebt je verhaal niet paraat.

Zonde van al die uren die verloren gaan omdat jij zit te zweten op iets dat niet lukt. Zonde van de kansen die je mist om jouw specifieke en eigen verhaal te vertellen en om doorverteld te worden – want je blijft niet plakken.

Ja, die doet iets met …., maar ik weet niet precies wat!

En dan heb ik het nog niet eens over alle andere marketingcommunicatiemiddelen en diensten die niet ontwikkeld worden omdat er nog steeds geen helder en geheel eigen verhaal is.

Hoe zou het zijn als jij gewoon gelijk de juiste woorden paraat hebt, mensen vlot en helder vertelt over je bedrijf en waarvoor ze bij jou moeten zijn. Hoe zou dat zijn …..

Fijn, toch? Fijn als je voor jezelf werkt. En nog fijner als je met meerdere mensen in je bedrijf werkt, want als ook zij het verhaal helder op hun netvlies hebben staan, wordt de communicatie in- en extern vele malen makkelijker, krachtiger en effectiever.

Dus ben jij een (zelfstandige) professional of MKB-ondernemer en wil jij jezelf en/of bedrijf op een makkelijke manier kunnen positioneren – vanuit je hart – dan help ik je graag met de juiste woorden te vinden en formuleren. En als je dat wilt, schrijf ik ook de teksten voor je.

Werkwijze: we inventariseren waar jouw hart en dat van je bedrijf ligt, wat de drijfveer is, de visie, wat je wilt bereiken nu – en op de langere termijn zodat we daar nu al rekening mee kunnen houden – wat je biedt en voor wie. En als je op een van de vragen het antwoord schuldig blijft, dan vinden we het. Van al deze ingrediënten maken we een goed en stevig verhaal, waarmee jij en jouw bedrijf naar buiten kunnen treden. Een verhaal dat de basis vormt voor al jouw (marketing)communicatie.

Spreekt dit je aan? Dan hoor ik je graag!