Ondernemer met een missie

Ondernemer met een missie

Je bent een ondernemer met een missie (MKB/ZZP), met respect voor mens, dier en de planeet.  Je bent waardevol en hebt een idee voor een bedrijf, een product of een dienst. Je wilt je bedrijf (her)positioneren en je producten en diensten in de wereld zetten. In je hoofd weet je het en zie je het complete plaatje, maar je hapert, treuzelt en schuift het schrijven steeds voor je uit. Omdat je verhaal nog niet rond is, je de juiste woorden mist, de structuur ontbreekt, …

De juiste woorden vinden is finessewerk. Woorden zijn in mijn ogen meer dan zo maar woorden. Het zijn een soort ‘magische wezens’. Ieder woord op zich heeft een lading en raakt de kern – of niet. Bovendien geeft het jou extra kracht, stevigheid en authenticiteit als jij jouw verhaal in je eigen woorden doet. Woorden die op het lijf zijn geschreven van zowel jouw bedrijf als van je klanten.

Kortom: als jij rondloopt met het gevoel dat de teksten van jouw (of jullie) bedrijf

  • (nog) niet voor de volle honderd procent kloppen
  • de lading niet dekken
  • niet (meer) passen
  • niet of nauwelijks zijn afgestemd op jouw klant
  • of dat je in jouw branche door de bomen het bos niet ziet omdat iedereen dezelfde woorden gebruikt in zijn of haar marketingcommunicatie. En jij iets anders wilt.

Of, ‘last but not at least’:

  • dat het missen van de juiste woorden je beperkt voluit te gaan en naar buiten te treden, en allerlei excuses veroorzaakt als ‘mijn website is nog niet af’.

Dan ben ik de springplank voor de lancering of herpositionering van je bedrijf. Met mijn ‘fingerspitzengefühl’ raak ik dat waar het voor jou echt om draait en maak dit zichtbaar in (jouw) woorden, verhalen en teksten.

Spreekt dit je aan? Kijk bij Aanbod, of neem direct contact op (info@marianneroelofs.nl), dan bespreken we wat ik voor je kan betekenen.

“Jij weet of voelt snel ‘het verhaal’ bij de ander. Je ziet dat al voordat de ander het beseft, en jij helpt het naar boven te halen en te verankeren/bekrachtigen. Zo heb ik dat in ieder geval ervaren. Ik denk dat een van jouw kwaliteiten je inlevingsvermogen is (goed luisteren maar dan op een verdiepend niveau) gecombineerd met een rotsvast geloof in dat alles mogelijk is.” 

Dana van Beek