Ondernemer met een missie

Ondernemer met een missie

Jij, ondernemer met een missie, je bent waardevol en hebt een idee voor een bedrijf, een product of een dienst. Je wilt jezelf (her)positioneren en graag jouw producten en diensten lanceren. In je hoofd heb je het helemaal rond, maar je hapert, treuzelt en schuift het steeds voor je uit. Omdat je verhaal nog niet rond is, je mist de juiste woorden. Of bent al enige tijd bezig en voelt dat de tekst niet meer klopt.

Woorden zijn meer dan zo maar woorden. Het zijn een soort ‘magische wezens’. Ieder woord op zich heeft een lading en raakt de kern – of niet. De juiste woorden vinden is finessewerk. Het woord dat voor de een perfect werkt, heeft nauwelijks impact op de ander. Bovendien geeft het jou extra kracht, stevigheid en authenticiteit als jij jouw of jullie verhaal in jouw eigen woorden doet. Reden genoeg om daar veel aandacht aan te besteden.

Als jij rondloopt met het gevoel dat de teksten van jouw (of jullie) bedrijf

  • (nog) niet voor de volle honderd procent kloppen
  • de lading niet dekken
  • niet (meer) passen
  • niet of nauwelijks zijn afgestemd op jouw klant
  • of dat je in jouw branche door de bomen het bos niet ziet omdat iedereen dezelfde woorden gebruikt in zijn of haar marketingcommunicatie. En jij iets anders wilt.

Of, ‘last but not at least’:

  • dat het missen van de juiste woorden je beperkt voluit te gaan en naar buiten te treden, en allerlei excuses veroorzaakt als ‘mijn website is nog niet af’.

Dan ben ik de springplank voor de lancering of herpositionering van je bedrijf. Ik help je jouw woorden en verhaal te ontdekken. Met mijn ‘fingerspitzengefühl’ raak ik dat waar het voor jou echt om draait en maak ik dit zichtbaar in woorden, zodat jij er (weer) voor gaat en je bedrijf tot een succes maakt.

Spreekt dit je aan? Kijk bij Aanbod, of neem direct contact op (info@marianneroelofs.nl), dan bespreken we wat ik voor je kan betekenen.

“Jij weet of voelt snel ‘het verhaal’ bij de ander. Je ziet dat al voordat de ander het beseft, en jij helpt het naar boven te halen en te verankeren/bekrachtigen. Zo heb ik dat in ieder geval ervaren. Ik denk dat een van jouw kwaliteiten je inlevingsvermogen is (goed luisteren maar dan op een verdiepend niveau) gecombineerd met een rotsvast geloof in dat alles mogelijk is.” 

Dana van Beek